TK22_MY23_Domane+AL_Copper_Harbor_DR11372

אופני כביש למתחילים

אופני כביש

אופני כביש, כשמם –  מיועדים לרכיבה על תוואי דרך כמו כביש סלול היטב, מצופה אספלט, או שביל עם אבני חצץ הדוקות מסוג כורכר.
לאופני כביש מספר אלמנטים הייחודיים רק להם כגון:

  • צמיגי כביש צרים –אופני כביש מודרניים יותר, נעים בין צמיגים צרים ברוחב 25 מ”מ ועד צמיגים רחבים בגודל 45 מ”מ.
  • עיצוב כידון הכביש – הכידון מעוצב בצורה ייחודית ומעוקלת כלפי מטה. העיצוב המוטה כלפי מטה מאפשר לרוכב גמישות רבה בבחירת תנוחת הרכיבה ע”י שינוי מיקום אחיזת הידיים בכידון המשנה את יציבת הרוכב על האופניים. העיצוב נהדר לרכיבות ארוכות יותר מכיוון שניתן להחליף את תנוחות האחיזה כדי לקבל יותר נוחות או מינוף להגברת מהירות הרכיבה.

 

איך בוחרים אופני כביש

הנה כמה דברים שחשוב שתזכרו לקחת בחשבון בשלב רכישת אופני כביש:

  • בחירה בהתאם לסגנון ומקום הרכיבה – אופני כביש נבדלים בין מספר קטגוריות רכיבת כביש כביש ומשתנים בהתאם להן במבנה האירודינמי, בגמישות החומר המעניקה נעימות רכיבה, תמהיל הרכיבה המורכב מעליות וירידות המינונים שונים בהתאם להעדפת הרוכב ועוד. על פי העדפות אלה יש לבחור את דגם האופניים, את מבנהו האירודינמי, את מכלולי ההנעה וההילוכים ואת פרופילי הגלגלים.
  • מחיר – בעזרת השוואת מחירים קצרה בין כמה חנויות אופניים, תוכלו לחסוך לכם סכום כסף לא קטן. אך חשוב שלא לפעול מתוך שיקול כלכלי בלבד ולשלב אלמנטים כמו בטיחות ואיכות האופניים
  • מקום אמין – חשוב לרכוש את אופני הכביש מחברה מוכרת המתמחה באופניים וציוד רכיבה. בחירה בחברה אמינה ומוכרת מבטיחה מוצרים איכותיים ובטוחים שישרתו אתכם למשך זמן רב
  • ציוד בטיחות – ישנו ציוד נלווה לרכיבה המאפשר רכיבה בטוחה ומגן במקרים של נפילות ופגיעות. מומלץ ביותר לעטות קסדה, תאורה בטיחותית , ביגוד זוהר ומחזיר אור המבליט מאוד את הרוכבים ביום ובלילה בכל רכיבה ובמיוחד כאשר רוכבים למרחקים ארוכים בכבישים בינעירוניים.

 

התאמת האופניים לגובה הרוכב

אחד מהפרמטרים החשובים ביותר בתהליך רכישת אופניים ובמיוחד כאשר מדובר באופני כניסה, הוא התאמת האופניים לממדי גופו של הרוכב. חשוב לבחור את גודל אופניים לפי גובה הרוכב, על מנת לספק לו יכולת לדווש בצורה טובה ולשלוט על האופניים יותר טוב. במקרים בהם לא בוחרים את מידת אופניים לפי גובה הרוכב, הדבר עלול להקשות עליו ברכיבה, לדווש בצורה לא נוחה ולעיתים אף לסכן אותו בנפילות מיותרות.

 

על מנת לבצע את תהליך התאמת מידת אופנים לפי גובה, בצורה הטובה ביותר, מומלץ שהרוכב העתידי יגיע לחנות האופניים. יש לשים לב למספר דברים במהלך התאמת מידות אופנים לפי גובה ומידות גוף:

 

  • גובה המושב מותאם לאורך הרגל.
  • הידיים לא רחוקות מדי מהכידון – אוחזות בו בכפיפת מרפקים קלה
  • הרגליים מגיעות לדוושות בדריכה מלאה של שליש כף הרגל הקדמי 
  • הרוכב אינו רכון מדי בעת הרכיבה כשהגב בכפיפה מאומצת
  • הרוכב לא מתקשה בעליה ובירידה מהאופניים

חשוב שתזכרו כי מידת אופניים התואמת את גובהו וממדי גופו של הרוכב, היא חיונית מאוד לרכיבה בטוחה ונוחה.

 

 רכיבת כביש למתחילים

לאנשים שעושים את ראשית דרכם בעולם רכיבת האופניים, קיימת קטגוריה שלימה של אופני כניסה המאפשרים לרוכב כביש מתחיל להתקדם ברמת הרכיבה ללא הוצאה כספית גבוהה. אופני כניסה מתאפיינים בנוחות מרבית ובציוד בסיסי פונקציונלי המותקן על האופניים. זאת על מנת לאפשר לרוכב המתחיל ללמוד לשלוט על האופניים בצורה המהירה והטובה ביותר מבלי שאלמנטים שונים יטרידו אותו. לרוכב מתחיל החפץ לרכב על מסלולי כביש ניתן לרכוש אופני כביש-כניסה שיאפשרו לו ללמוד לרכב בצורה מקצועית בצורה הטובה ביותר


אופני כביש למתחילים-מחיר משתלם – סי.טי.סי

אנו בחברת סי. טי. סי, מספקים אופני כביש כבר משנת 1980. חרטנו על דגלנו מתן שירות אמין ומקצועי לקהל לקוחותינו הגדל במהלך השנים. אצלנו תוכלו להנות ממגוון רחב של דגמי אופני כניסה לרכיבה בכביש או בכל דרך שתבחרו, במחירים אטרקטיביים במיוחד. אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר: 

טלפון: 09-951-3010

דואר אלקטרוני: [email protected]



אופניים חשמליים מומלצים 2023
איך לבחור את אופני העיר המושלמים שלכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגור

העגלה שלי

סגור
קטגוריות
guarantee (1)

ציוד רכיבה אפשר למצוא בהרבה חנויות, מהרבה מותגים.
אבל רק כשאתם קונים ציוד רכיבה של Bontrager,
תוכלו לנסות אותו חודש בשטח או בכביש,
ואם לא תתחברו – תוכלו להחליפו בחנות במוצר Bontrager אחר.
בלי שאלות ועם חיוך.

Bontrager logo

לסגירה ניתן ללחוץ על מקש Enter או ESC

דילוג לתוכן