מדיניות אחריות על מנשאי רכב Saris

כללי:

לקוחות יקרים, החל מחודש אוגוסט 2020 חברת CTC הינה היבואן הרשמי של מנשאי SARIS .
כיבואן הנוכחי עושה חברת CTC  את מירב המאמצים לספק לכם שירות אדיב, יעיל ומהיר למוצרים שנרכשו בארץ ובחו"ל ולהעניק טיפול בדרישות הלקוחות בהתאם להנחיות היצרן באתר היצרן הרשמי לשביעות רצונכם המלאה.

אנא הקפידו על תחזוקה נכונה למנשא שרכשתם על מנת לקבל את האחריות המגיעה לכם. כמו כן, במידה ויש צורך בהחלפה או משלוח לתיקון אצל גורם חיצוני. יש לקחת בחשבון זמני שילוח ואספקה של חלקים באחריות,

האחריות למנשאי Saris הינה למשך שנה ממועד הרכישה. האחריות כוללת פגמי יצור ואינה כוללת פגמים כתוצאה משימוש ו/או בלאי סביר.

לנוחותכם כללי תחזוקת ואחריות המוצר המעודכנים ביותר .

הוראות מומלצות לתחזוקה שוטפת של מנשאי Saris – בכל שימוש:

  • יש לנגב את רגלי המנשא באמצעות אריג בד לח.
  • יש לבדוק אם קיימים סימני שחיקה ברצועות המנשא
  • יש לבדוק את שלמות תושבות השלדה במנשא ואת רצועות ההידוק בתושבות
  • יש לבדוק מידת הידוק ברגים במנשא למניעת התרופפות
  • אין לחשוף את המנשא לקרינת שמש גבוהה או קור קיצוני לאורך זמן
  • יש לשטוף את המנשא במים מתוקים במידה ונחשף למים מלוחים

הוראות כלליות לתחזוקה שוטפת של מנשאי Saris – מידי 90 ימי שימוש:

  • יש לנקות את המנשא באמצעות מים וסבון עדין בלבד
  • יש לשמן מנעולים אם ניתן. יש להשתמש בחומר סיכה רטוב מבוסס שמן .אין להשתמש ב WD-40
  • יש לגרז את תושבות הברגת הברגים
  • יש לבדוק אם קיימות שריטות בצבע בשלדה או בחלקי המנשא

על פי הנחיות היצרן  – האחריות למנשאי Saris  הינה למשך שנה ממועד הרכישה ואינה כוללת החלפה כתוצאה מ:

  • נזק כתוצאה מבלאי רגיל הצפוי בשימוש במוצר ולא מפגם בחומר או בייצור
  • נזק שנגרם כתוצאה משימוש שלא על פי ההוראות, או במקרה והמוצר הורכב שלא כהלכה או לא תוחזק נכון.
  • נזק שנגרם כתוצאה מכך שבוצעו במוצר תיקונים או שינויים מבניים שלא ע"י נותן שירות מורשה היבואן
  • נזק כתוצאה מתנגשות או חבלה
  • נזק לתושבות ולרצועות המנשא כתוצאה ממיקום לא מקביל של זרועות הנשיאה זו לזו ו/או מיקום לא נכון על המנשא או על הרכב
         כנדרש בחוברת ההדרכה הנמסרת ללקוח באריזת המוצר.
  • נזק כתוצאה נשיאת כל דבר שאינו אופניים על גבי המנשא הופעת חלודה שנגרמה מהזנחה ומרמת מתחזוקה נמוכה
  • נזק במידה והמנשא נחשף לחומרים כימיים שגרמו לבליה קיצונית ומואצת
  • נזק במידה והמנשא נחשף להשפעות מזג אוויר קיצוניות ממושכות (קרינת UV, חום, קור, מים מלוחים).

הנחיות במקרי דרישות אחריות:

במידה ונתקלתם בכשל במנשא יש לפנות לחנות בה נרכש המוצר, להציג חשבונית רכישה ואת הבעיה במוצר.

  • כל בקשה להחלפת רכיב מנשא במסגרת אחריות מטופלת באופן אינדיבידואלי ומועברת ישירות אל היצרן בחו"ל לצורך אישור הבקשה.
  • ההחלטה בדבר תוקף אחריות מתקבלת בלעדית ע"י היצרן בחו"ל.
  • כל רכיב המוחלף באחריות מסופק על ידי היצרן בהתאם לזמני השילוח, ואינו מבוסס על מלאי שוטף של היבואן.
  • היבואן מתחייב להחליף את רכיב המנשא הפגום בהקדם האפשרי ולכל המאוחר בתוך 30 ימי עסקים מיום אישור ההחלפה ע"י היצרן.
  • היבואן לא יישא באחריות לאיחורים באספקת הרכיב הפגום אשר אינם בשליטתו ונבעו מגורמים זרים כגון עיכוב ביצור הרכיב, עיכוב במשלוחים ימיים ו/או אוויריים או בזמני שחרור מהמכס.

היבואן יעשה ככל שביכולתו לקדם את החלפת הרכיב הפגום, במסגרת מגבלותיו.

אחריות בגין מנשאי Saris שנקנו בחו"ל

  • היבואן אינו מחויב להעניק אחריות, כפי שמצוין לעיל, עבור מנשא אשר נקנה מחוץ לגבולות ישראל.
  • היבואן מחויב לעמוד בדרישות האחריות אך ורק עבור מנשא אשר מכר הוא ישירות או חברת DAA או באמצעות מפיצים מורשים ללקוחות בישראל.
  • היבואן יכבד אחריות עבור מנשא אשר נקנה מחוץ לגבולות ישראל, אך יגבה תשלום בגין הוצאות הובלה ועמילות מכס, מע"מ וכן עמלת טיפול בסך שיידרש. מחיר זה אינו כולל עלות עבודה והרכבה וחלקים נוספים כמצוין מעלה.

לסיום

בכל מקרה, האמור לעיל אינו מחליף את האמור בכתב האחריות המקורי ונועד להוות תמצית ותרגום חופשי בלבד.
בכל מקרה של סתירה בין הכתוב דלעיל ובין כתב האחריות המקורי של היצרנים הנ"ל, ייקבע ע"פ האמור כתב האחריות של היצרנים דלעיל.

נשמח לעמוד לרשותכם לקבלת מידע נוסף.

סגירה

עגלת קניות שלי

סגירה
ניווט
קטגוריות
guarantee (1)

ציוד רכיבה אפשר למצוא בהרבה חנויות, מהרבה מותגים.
אבל רק כשאתם קונים ציוד רכיבה של Bontrager,
תוכלו לנסות אותו חודש בשטח או בכביש,
ואם לא תתחברו – תוכלו להחליפו בחנות במוצר Bontrager אחר.
בלי שאלות ועם חיוך.

Bontrager logo

לסגירה ניתן ללחוץ על מקש Enter או ESC

דילוג לתוכן