circuit-wavcel-bikepanel

תקציר מבחן קסדת בונטרגר Circuit WaveCel – בייק פאנל

קסדת בונטרגר Circuit WaveCel החדשה מאפשרת לרוכב להנות מכל העולמות: נוחות, טכנולוגיית הגנה מתקדמת, נראות ומחיר. זוהי קסדה שתתאים לנתח העיקרי של הרוכבים שמחפשים רמת ציוד גבוהה במחיר נגיש. 

מאת: אדם סימן טוב

Circuit WaveCel - Bike Panel (1)

בסרטון של טרק העולמית נערכת השוואה מעניינת בין אופניים משנות ה-70 לבין אופניים מודרניים, כמעט הכל השתנה בהם. בעולם הבטיחות והקסדות לעומת זאת, למרות ההבדלים האסתטיים כלום לא השתנה. קסדות הן עדיין פוליסטירן (“קלקר”), ציפוי פלסטיק מעליו, ורצועות בד. טכנולוגיית ה-WaveCel משנה את זה ומביאה חידוש טכנולוגי מהותי לעולם הקסדות. זהו מבנה תאי שמתקפל בזמן אימפקט ומפחית פגיעה סיבובית, שיותר רלוונטית להתרסקויות בתנועה וגורמת במידה רבה לזעזועי מוח. החידוש הזה זכה להיכלל ברשימת 100 ההמצאות החשובות של מגזין טיים ב-2020.

טכנולוגיה עילית כבר לא רק בהישג ידם של המקצוענים בלבד

טכנולוגיית ה-WaveCel נכנסה לקסדות בונטרגר ב-2020 בעיקר בקסדות קצה כמו ה-XXX WaveCel שגם מתומחרות בהתאם ולא נמצאת בהישג ידם של כל הרוכבים. הטכנולוגיה מבוססת על מבנה תאי גמיש דמוי כוורת שקורס בהתאם לכיוון הפגיעה ומונע התעוותות סיבובית בתוך הגולגולת. זהו גם העיקרון הבסיסי העומד מאחורי טכנולוגיית ה-MIPS שאותה בונטרגר מאתגרת. בטרק העמיקו את הטכנולוגיה וכעת ניתן למצוא אותה במגוון קסדות המיועדות לכל רוכב: כביש, שטח, עיר, ילדים ובכל רמות המחיר. קסדת ה-Circuit מביאה את הטכנולוגיה למסה העיקרית של הרוכבים, קרי חובבים שמחפשים איכות, בטיחות ונראות אך מבלי לקרוע את הכיס. אך אליה וקוץ בה, הטכנולוגיה כרוכה בתוספת משקל ומוסיפה כ-50 גרם למשקל הקסדה.

Circuit WaveCel - Bike Panel (2)

מה הכי אהבתי בקסדה הזו ומה פחות

קודם כל, אהבתי מאוד את הנראות שלה. הקסדה מזכירה מאוד את הצורה של קסדות Giro ומצטיינת במראה צר יחסית, שלא יוצר מראה “פטריה”. בבונטרגר גם השכילו להמשיך את ציפוי הפלסטיק והצביעה אל השוליים כך שלא רואים את הקלקר בצד התחתון שלה. הצבע האדום שלה משלב גם נראות מעולה על האוכף וגם נראות גבוהה על הכביש עם תחושה בטוחה שרואים אותי. לאחר הידוק אבזם ה-BOA הקסדה עוטפת את הראש היטב ויושבת מאוד יציב בלי תזוזה מיותרת מצד לצד. בדיוק בגלל זה המשקל שלה מתפזר היטב על פני כל הראש כך שהתוספת למשקל לא מורגשת בזמן הרכיבה או כל עוד היא על הראש. היא לא מרגישה שונה ברכיבה מקסדות שקלות ממנה ביותר מ-100 גרם. כוורת ה-WaveCel מאפשרת זרימת אוויר טובה מאוד אבל משאירה את הדבורים בחוץ, מה שיהיה שימושי מאוד באביב ובקיץ.

מגזין החג של TREK
אופניים חשמליים מומלצים 2023

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סגור

העגלה שלי

סגור
קטגוריות
guarantee (1)

ציוד רכיבה אפשר למצוא בהרבה חנויות, מהרבה מותגים.
אבל רק כשאתם קונים ציוד רכיבה של Bontrager,
תוכלו לנסות אותו חודש בשטח או בכביש,
ואם לא תתחברו – תוכלו להחליפו בחנות במוצר Bontrager אחר.
בלי שאלות ועם חיוך.

Bontrager logo

לסגירה ניתן ללחוץ על מקש Enter או ESC

דילוג לתוכן